28 oct. 2008

Lăcătuş: Niciun moment nu l-am sunat pe Gigi că vreau să mă întorc la Steaua

Fostul antrenor al FC Steaua, Marius Lăcătuş, a declarat, in această seară, la Sport.ro, că nu este adevărat că i-ar fi cerut finanţatorului Gigi Becali
să revină la echipă după ce şi-a dat demisia, aşa cum a susţinut acesta.
"Poate s-a lăsat loc de interpretări, dar niciun moment nu l-am sunat pe Gigi că vreau să mă întorc la Steaua. Jucătorii mi-au spus că înainte să iau o
hotărâre era normal să discut şi cu ei. Dacă e dificil de lucrat cu Gigi Becali? Dracul nu e chiar atât de negru. Îşi mai dădea cu părerea cu privire la
unii jucători, s-a mai întâmplat să şi sune pe parcursul unor jocuri, dar nu înseamnă că s-a întâmplat mereu. Declaraţiile lui de după meciul cu Lyon nu
aveau să aducă ceva pozitiv, ştiam că va mai declara. Nu voiam să se creeze presiune asupra echipei", a spus Lăcătuş.
Marius Lăcătuş a menţionat că speră ca Dorinel Munteanu să îl depăşească şi în performanţe, şi în perioada de timp petrecută la Steaua. "Eu am venit după
Hagi, Dorinel după mine, fiecăruia îi vine rândul. Vreau să îmi găsesc echipă cât mai repede, să demonstrez că ceea ce s-a spus despre mine nu este adevărat",
a comentat el.