2 nov. 2008

Viorel Moldovan, noul antrenor al SC Vaslui

Finanţatorul SC Vaslui, Adrian Porumboiu, a declarat, sâmbătă, într-o conferinţă de presă, că fostul internaţional Viorel Moldovan este noul antrenor al
echipei din Liga I, după ce acesta a semnat un contract valabil pe doi ani şi jumătate.

"Simplul motiv pentru care l-am adus pe Viorel Moldovan la Vaslui este că atunci când spui numele lui aminteşti de o carieră importantă, greu de egalat.
Mizez pe dorinţa fostului mare jucător de a-şi depăşi condiţa de fost mare jucător. Este cea mai nimerită, potrivită şi la locul ei numire. Feelingul meu
îmi spune că va fi un mare antrenor. Am mână bună şi sunt convins că aşa cum de la Vaslui au plecat doi mari antrenori, care sunt acum la Steaua şi Dinamo,
aşa şi Viorel Moldovan va pleca la o echipă mare. Nu vine ca pictor sau sculptor la Vaslui, aduce un entuziasm şi o prospeţime de care Vasluiul avea nevoie.
A plecat lansat şi va avea un fuleu pe o distanţă lungă", a spus Porumboiu.

Adrian Porumboiu a precizat că una dintre condiţiile impuse de noul antrenor a fost ca finanţatorul să nu mai critice jucătorii. "Viorel Moldovan mi-a impus
o condiţie, pe care am acceptat-o, aceea de a nu mai critica jucătorii sau să fac vreo referire la ei. De azi nu mai am ce face, trebuie să mă conformez.
I-am promis şi vestiarul îi va aparţine sută la sută numai domnului Viorel Moldovan", a precizat patronul grupării vasluiene.

Viorel Moldovan l-a înlocuit pe banca tehnică a echipei SC Vaslui pe Viorel Hizo, care a solicitat rezilierea contractului său, în urma rezultatului de
egalitate, scor 1-1, din partida susţinută pe teren propriu cu Gaz Metan Mediaş, în etapa a XIII-a a Ligii I.