4 nov. 2008

Piaţa articolelor sportive, 600 mil. euro în 2008

Cătălin Pozdarie, directorul Hervis Sports & Fashion, a declarat pentru pentru BUSINESS Magazin că piaţa articolelor sportive va ajunge la 600 de milioane
de euro în acest an. Cifra include nu numai vânzările din cadrul magazinelor multibrand (Intersport, Hervis sau Famous Brands) şi magazinele monobrand
de profil (Lotto, Nike, Reebok, Adidas sau Puma), ci şi pe cele din reţelele comerciale (hipermarketuri şi magazine cash&carry), dar şi articolele no-name
sau produsele vândute în pieţe."Încet-încet, venirea retailerilor specializaţi face ca, în special hipermarketurile, care mult timp au acoperit golul care
există pe piaţă, să-şi reocupe poziţia pe care o au peste tot în lume", conchide Cătălin Pozdarie, care mizează pe faptul că magazinele de brand încep
să devină prima opţiune pentru tot mai mulţi dintre români. Citiţi mai multe despre planurile retailerilor din domeniu pe
www.businessmagazin.ro