7 nov. 2008

Bătaie electorală la Bucureşti

În timp ce liderul PNG, Gigi Becali, îşi prezenta promisiunile la un post TV, agiotanţii acestuia au stâlcit în bătaie mai multe persoane de la un alt partid
politic. Mai exact, joi noaptea, în zona Pantelimon, şase băieţi de la PNL care lipeau afişe electorale au fost pur şi simplu desfiguraţi de o echipă de
comando a PNG, echipă specializată în ruperea afişelor concurenţilor.

Totul a început în jurul orei 22.45, când cei de la PNG s-au năpustit peste liberali. Sunat de un om din echipă, la faţa locului a apărut în scurt timp
şi Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban. Norocul acestuia a fost că la două minute de la venirea sa a ajuns primul echipaj de Poliţie. Altfel, probabil
că şi Orban ar fi fost luat la bătaie de huliganii de la PNG.

"Am ajuns cât am putut de repede la faţa locului. Am lăsat maşina pe strada Ritmului şi m-am dus spre locul incidentului. Acolo am văzut cum oamenii noştri
erau pur şi simplu stâlciţi în bătaie, având feţele tumefiate. Poliţia a ajuns cam la două minute, în acest timp atacatorii intenţionând să mă lovească
şi pe mine", a declarat Orban

Având în vedere situaţia, la faţa locului au ajuns mai multe echipaje de Poliţie, dar o parte din agresori au dispărut din peisaj. Cei reţinuţi de Poliţie,
împreună cu cei agresaţi, s-au deplasat la secţia de Poliţie din Pantelimon pentru declaraţii.

Potrivit celor spuse de Ludovic Orban, doi dintre liberalii bătuţi nu au putut rămâne să dea declaraţii, având în vedere starea de sănătate din acel moment.
"M-am dus cu cei doi la Spitalul de Urgenţă de la Pantelimon. Un băiat vomita, iar altul nu mai vedea cu un ochi. Au avut nevoie şi de un examen tomograf.
Unul dintre agresori a folosit chiar un aparat cu care l-a electrocutat pe unul din oamenii noştri", a spus Orban.

Agresorii de la PNG nu sunt la prima abatere, tot joi aceştia atacând o altă echipă liberală într-un cartier bucureştean. "Oamenii noştri nu au avut nevoie
de avocat, ci de medic. Nu au putut să dea declaraţii la Poliţie până la trei dimineaţa din cauza stării de sănătate. Ceea ce s-a întâmplat e inadmisibil',
a declarat Orban.